TancaAquest lloc web fa ús de cookies de tercers per tal d'obtenir informació estadística sobre la navegació. Si continueu navegant, considerarem que n'accepteu l'ús. Podeu obtenir més informació, així com saber com canviar-ne la configuració consultant la nostra política de cookies.
107.3 FM

Ràdio Banyoles

Dijous 28 de maig del 2020

ARA FEM!

escolta-ho en directe

Connexió amb Catalunya Informació

PLAY

Notícies

Les notícies de Ràdio Banyoles

 

Cercador


Cerqui noticies tot filtrant la recerca amb les seguents opcions:


A | Text lliure
B | Entre dates (2008-09-10)
delCalendari
al Calendari
 
C | Zona geogràfica
D | Tema
E | Ordenades per
 
← Torna enrere

Fotografia
A través de la seva marca Footmoments, Arpuba ha iniciat la venda de samarretes.

Publicitat

Societat » Sanitat, Salut    + d'aquest tema Societat » Solidaritat    + d'aquest tema
12/05/2020

L’empresa banyolina Arpuba enceta una campanya per recaptar fons per a la investigació de la Covid-19

Arxius d'audio:

 
  •  12/05/2020

 

Banyoles    + d'aquesta zona

 

A través de la seva marca Footmoments, ha iniciat la venda de samarretes en una iniciativa conjunta amb L’IDIBGI i l’Oncolliga Girona.

 

La campanya “Samarretes amb valor” és un projecte que ha impulsat el Grup Arpuba a través de la seva marca Footmoments. L’empresa banyolina de publicitat ha començat a vendre samarretes solidàries amb l’objectiu de recaptar fons per a la investigació de la Covid-19.

 

El disseny de les samarretes està protagonitzat per un arc de sant Martí i el lema "Tot anirà bé"; una creació feta expressament per a la campanya. Hi ha talles i colors diferents que es poden trobar al web del projecte www.footmoments.cat. Pel que fa als preus, totes les samarretes valen 10 € i el 100% dels beneficis aniran destinats a l’Institut d'Investigació Biomèdica de Girona (IDIBGI) que lidera un projecte d’investigació sobre la Covid-19.

 

Campanya oberta a particulars i empreses

 

El gerent d’Arpuba, Sergi Joaquim Navarro, ha explicat a Ràdio Banyoles que el projecte, que també compta amb la col·laboració de la Fundació Oncolliga Girona, va començar la setmana passada i està obert a particulars i empreses.

 

Per fer-ne difusió, Arpuba s’ha posat en contacte amb personalitats reconegudes en diversos àmbits perquè comparteixin fotografies amb la samarreta de la campanya a les seves xarxes socials. Entre els participants hi ha el futbolista professional Pere Pons, el membre de Lax’n’Busto Jimy Piñol o l’atleta Esther Guerrero, entre d’altres.

 

Pel que fa a les empreses col·laboradores, apareixeran al llistat d’organitzacions amb valors que té el web de Grup Arpuba.

 

Les comandes es poden fer per correu electrònic (info@footmoments.cat), per telèfon (972 576 134) o a través del web www.footmoments.cat.

 

Footmoments i els projectes socials

 

Footmoments és una marca creada per Arpuba amb la qual han col·laborat en diversos projectes socials i mediambientals. Algunes de les entitats amb qui ha treballat són Creu Roja, la Fundació Sant Joan de Déu, Oxfam Intermón, entre d’altres.

TAGS: Arpuba, footmoments

 

 

Programes

Programes que queden per emetre

De dilluns a divendres de 18:30 a 19:00

Dimecres de 21h a 22h

Dissabtes d'11:00 a 12:00 i dimarts d'11:30 a 12:30 (reposició)