Ràdio Banyoles
ARA FEM!
Connexió amb Catalunya Informació
properes notícies 10:00 "Servei de notícies"
JxCAT aposta a Banyoles pel diàleg i la negociació per fer front a la repressió de l’Estat espanyol
Banyoles + d'aquesta zona
La candidatura també ha fet campanya al mercat amb els números dos del Congrés i el Senat a Girona, Sergi Miquel i Josep Maria Cervera.
El número 2 de Junts per Catalunya al Congrés per Girona, Sergi Miquel, acompanyat dels números 2 i 3 al Senat, Josep Maria Cervera i la banyolina Laura Corsunsky, han fet campanya aquest dimecres al mercat de Banyoles de cara a les eleccions de diumenge.
Cervera, que és alcalde de Port de la Selva i president de l’Associació de Municipis per la Independència, ha coincidit a destacar la campanya “anormal” d’aquestes eleccions, partint del fet que els candidats de JxCat al Congrés i al Senat, Quim Forn i Jami Matamala, es troben a la presó i a l’exili, respectivament. Segons el número dos del Senat per Girona, davant d’aquesta situació cal ser presents al territori per defensar els drets fonamentals dels ciutadans.
Josep Maria Cervera ha defensat el diàleg i la negociació per fer front a la repressió que, assegura, és l’única eina de l’Estat espanyol.
Els candidats de JxCat han repartit propaganda al mercat de Banyoles i s’han reunit amb regidors banyolins i representants municipals de la candidatura.
TAGS: eleccions, parlament, JxCAT
Notícies
Notícies destacades del dia
Programes
Programes que queden per emetre