TancaAquest lloc web fa ús de cookies de tercers per tal d'obtenir informació estadística sobre la navegació. Si continueu navegant, considerarem que n'accepteu l'ús. Podeu obtenir més informació, així com saber com canviar-ne la configuració consultant la nostra política de cookies.
107.3 FM

Ràdio Banyoles

Dilluns 21 de setembre del 2020

ARA FEM!

escolta-ho en directe

Servei de notícies

i després...10:00 "Servei de notícies"

PLAY
Hora inicial
00:01

Hora final
10:00

Notícies

Les notícies de Ràdio Banyoles

 

Cercador


Cerqui noticies tot filtrant la recerca amb les seguents opcions:


A | Text lliure
B | Entre dates (2008-09-10)
delCalendari
al Calendari
 
C | Zona geogràfica
D | Tema
E | Ordenades per
 
← Torna enrere

Destacada
Fotografia
L'A2 té dues calçades amb dos carrils de 3,5 metres i una mitjana d'entre 2 i 3 metres.

Publicitat

Mobilitat » Mobilitat    + d'aquest tema Via Pública » Via pública    + d'aquest tema
18/07/2019

El tram duplicat de la N-II a Vilademuls s’ha inaugurat aquest dimecres després de nou anys d’obres

Arxius d'audio:

 
  •  18/07/2019

 

Vilademuls    + d'aquesta zona

 

El tram fa 3,3 quilòmetres i connecta Orriols amb Vilademuls.

 

Els treballs a la N-II a l’alçada de Vilademuls van començar l’any 2010 però un any després es van aturar a causa de les retallades del ministre del moment, José Blanco, per la crisi econòmica. L’any 2015 es van reprendre les obres modificant el projecte: en comptes de desdoblar la carretera finalment s’ha duplicat. Ahir, dimecres 17 de juliol de 2019 es va inaugurar.

 

Aquest tram enllaça directament Orriols amb l'entrada de l'autopista AP-7 de Vilademuls. L'A2 té dues calçades amb dos carrils de 3,5 metres i una mitjana d'entre 2 i 3 metres. Al mig del tram hi ha l'enllaç amb Sant Esteve de Guialbes.

 

Terés lamenta la tardança de l’execució

 

En declaracions recollides per l’Agència Catalana de Notícies, l’alcalde de Vilademuls, Àlex Terés, lamenta que hagin trigat tant. El batlle ha calculat que, a 3 km en 10 anys, s’han fet aproximadament 300 metres d’obres per any.

 

D’altre banda, el secretari d’Estat d’infraestructures, Pedro Saura, ha afirmat que és una obra necessària per augmentar la seguretat, la productivitat de l’economia i també limita l’emissió de gasos d’efecte hivernacles.

 

El cost final, 16 milions d’euros

 

El projecte ha costat en total uns 16 milions d’euros. Un cop acabat aquest tram, està previst continuar amb la variant de Bàscara, fins a l’entrada sud de Figueres. Seguir cap al nord amb la variant coneguda com a corredor de la mort, pujar per la variant de Pont de Molins i acabar amb el desdoblament de tram que enllaça aquesta localitat i la Jonquera.

 

TAGS: N-II, vilademuls, inauguració

 

 

Programes

Programes que queden per emetre

De dilluns a divendres de 10:10 a 11:30 i de 17:07 18:30

Mensual, l'últim dimarts de mes a les 19h

Dijous de 22h a 23h